سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

انریکه

 
 
زندگی نامه انریکه(سه شنبه 87 شهریور 19 ساعت 10:18 صبح )
بیوگرافی انریکه :

انریکه در 7 می 1975 در مادرید اسپانیا متولد شد. او سومین و آخرین فرزند خانواده ایگلسیاس است

 والدینش وقتی که او 3ساله بود از هم جدا شدند و او همراه مادرش در اسپانیا زندگی کرد.وقتی 8ساله بود مادرش او, برادرش خولیو و خواهرش جابلی را به میامی نزد پدرشان فرستاد. وی در میامی به تحصیل و تجارت پرداخت. یک سال بعد به خوانندگی روی آورد و در مادرید با سه فرهنگ اروپایی,آمریکایی و لاتین آشنا شد که بعد ها باعث موفقیت بیشترش شد و در سال1995 به عنوان یک خواننده ناشناس آمریکایی با نام انریکو مارتینز شروع به خواندن کرد. بعد از تورنتو رفت و چون هیچ کس وی را نمیشناخت توانست بر روی موسیقی متمرکز شده , و در عرض 5 ماه اولین آلبوم خود را به ضبط برساند.

انریکه توانست در سال 2002 با 6 آلبوم, 2 تا در انگلیس و 4 تا در اسپانیا رکورد شکن باشد و این تنها چیزی بود که انریکو را راضی نگه می داشت. او می توانست در زمینه پاپ کار کند اما ترجیح داد با موسیقی آواز بخواند. اولین آلبوم انریکو به نام "معتاد" بسیار زیبا و گیرا بود و وی را به آمریکا سپس اروپا , مکزیک و خاورمیانه کشاند.
او می گوید : تمام مدت در یک استدیوی کوچک می نشستم و ترانه هایی می نوشتم که هرگز به آن خوبی ننوشته بودم و تمام سعی من این بود تا برای بشریت کاری انجام دهم و انسانها را از خطراتی که در اطرافشان است آگاه کنم.


انریکه با پل باری و مارک نایلر هم گروه شد و آهنگ های "قهرمان" , "با تو بودن" و "موسیقی الهی" را ساخت .
همچنین با همکاری نایلر آهنگهای "معتاد" , "خانه قدرت" , "عشق نیست" , "کالیفرنیا صدا می زند" , "رها باش" , "با خودت_ باش" , "آرزو کن با من باشی" , "تو مرا می لرزانی" را تولید کردند. سپس با کارانیو گوارد آلبوم "گردش گر" را روانه بازار کرد. او با شریک جدیدش الکس آندرو و روبسا دیویس آهنگ واقعا زیبای "آنرا بگو" و سپس "توری که مرا احساس می کنی" " مرا بشکن , مرا بلرزان" یا اسم دیگر آن " نمیتونی مرا بفهمی" عرضه کردند.

انریکه می گوید: برای اولین بار که خواندم احساس کردم , می توانم در انگلیس هم این کار را ادامه دهم اما احتیاج به کمک داشتم که هیچ کس این کار را نکرد. بنابر این خودم دست به کار شدم. پیدا کردن یک موضوع برای ترانه هایم بسیار مشکل بود ولی نوشتم در حالی که نمی دانستم دارم چه می نویسم و خوشبختانه بد از آب در نیامد.
او در مورد آلبوم جدیدش می گوید: می خواهم این بار بیشتر روی موسیقی کارم تمرکز کنم چون اعتقاد دارم که اگر موسیقی جذاب و گیرا باشد , ترانه ها و حتی موسیقی ها صداقت نشان دهد و چیزهایی را بنویسم که در زندگی من واقعا اتفاق افتاده.
آلبوم جدیدک انعکاس زندگی من در این یک سال و نیم پیش است. ترانه های زیادی که خیلی از آنها درباره عشق نیست. تقریبا میتوان گفت این یک آلبوم خصوصی است. من برای بهتر شدن ترانه هایم آنها را به صورت داستان در می آورم , البته ساختن موسیقی برای آنها کار ساده ای نیست.
دوست ندارم احساس کنم ترانه هایم مسخره و احمقانه از آب در آمده برای همین روی آنها حساسیت زیادی به خرج می دهم. درباره آلبوم جدیدش "هفت 7 " ادامه می دهد: فکر می کنم این آلبوم بسیار کامل است زیرا حقایق زندگی من را در مقایسه با آلبوم های قبلی ام در بر گرفته. { آلبوم "هفت" به لیست آلبوم های انگلیسی او اضافه می شود}

انریکه می گوید: در سفرهایی که به کشورهای مختلف داشتم از اینکه مردم نمیتوانند ترانه های مرا بفهمند ناراحت می شدم به همین دلیل تصمیم گرفتم ترانه هایم را به انگلیسی بخوانم که مردم بیشتری بتوانند آن را بفهمند.
او ادامه می دهد: یکی از دلایلی که اسم آلبوم جدیدم را "هفت" گذاشتم پیراهن شماره هفتم است که در زمانی که با پدرم در میامی زندکی می کردم .
بیش از یک میلیون کپی از اولین آلبوم اودر سه ماه به فروش رسید . این آلبوم به بیش از هفت میلیون نتطه از نقاط جهان فروخته شد. در طول سه سال انریکه بیش از 13 میلیون آلبوم فروخته بود و بزرگترین خواننده اسپانیایی زبان در جهان شده بود.
در سال 1999 آهنگ های آلبوم جدیدش از رادیوی آمریکای شمالی پخش شد . از انریکو خواسته شد که آهنگ هایش را به تعداد بیشتری در غرب توضیع کند و این برای انریکو افتخار بزرگی بود.
tyانریکو به چهار زبان"ایتابیایی .پرتغالی. اسپانیایی و انگلیسی شعر می گفت. ضمن اینکه میلیون ها از کارش به فروش می رسیدند . سال 2000 آلبوم "با تو بودن" را آغاز کرد. انریکه بیش از 4 میلیون از این آلبوم را به فروش رساند و سپس به کار روی آلبوم "موسیقی الهی" پرداخت.
انریکه می گوید: آلبوم جدیدم با آلبوم های قبلی من بسیار متفاوت است به طوری که مورد توجه بسیاری از مردم قرار می گیرد. من فکر می کنم این یک موقعیت عالی برای من است تا در کار هایم تنوع ایجاد کنم. من فکر می کنم کوچک شمردن من باعث می شود که کارهای بزرگ انجام دهم و همین شروع آلبوم 7 "seven" است و مرا به سمت این می کشاند که یه آلبوم قشنگ و زیبا بسازم.

 


 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 2272  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «